Visum

Jag tar tillbaka det jag sa igår om att det är tyst på au pair fronten. Här händer det grejer minsann!
Fick ett brev från CC idag där allt om Visumansökan låg. Var hur glad som helst tills jag såg datumet, 21 Maj! Jag är ju i Grekland då! Halvt panikslagen ringer jag till CC och hör om det går att ändra tiden och då fick jag genast en ny tid, 18 juni! Jag måste ha extrem otur för förmodligen kommer jag vara i Göteborg den dagen men ska höra med mamma när hon kommer hem ikväll eftersom att hon förhoppningsvis följer med upp till huvudstaden. Men jag är i alla fall inbokad den 18 juni nu och efter intervjun på Amerikanska Ambassaden ska alla vi blivande au pairer gå till Cultural Care's huvudkontor för en förberedelseträff. Det är just på grund utav denna förberedelseträff som CC är väldigt måna om att man ska närvara antingen den 21 maj eller 18 juni. Jag hoppas verkligen att jag har fel om Göteborg så att jag kan gå på denna. :)
Love Sarah

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det hoppas jag också! Vill träfa dig då ju ! :) Skulle vara sjukt kul!

2010-05-10 @ 22:26:01
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0