2 Dagar kvar!

Har haft några riktiga bra dagar denna vecka då Nathalie, min kära au pair kompis, kom ner till mig med tåget. Från början var det meningen att vi skulle rest samtidigt till USA, 16 aug, men jag fick resa en vecka tidigare sedan men nu planerar vi lite smått inför den 13 månaden som vi förhoppningsvis kan spendera tillsammans efter vårt au pair år är slut. Vi delade alla tankar om au pairandet för det är ju verkligen SNART vi båda åker!

Baggaget är nu nästan halvfullt så ska fortsätta packa nu idag så att jag har en dag på mig, imorgon, att gå igenom allt så att jag inte glömt något.

Love Sarah


Kommentarer
Postat av: Nathalie

TAAACK min fina, underbara au apir kompis för att jag fick komma till dig. Jag saknar redan Halmstad och hoppas att jag får komma tillbaka någon gång. Längtar så mkt tills vi ses härnäst! LYCKA TILL !!!! <33

2010-08-08 @ 22:06:29
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0